Skip to content

46 Comments

  1. Liva
    28. november 2014 @ 11:02

    Linda for helvede, TILLYKKE! Hvor er det fantastisk!

    Reply

  2. StineStregen
    28. november 2014 @ 11:16

    Jeg går helt i falset nu, tillykke med det, Linda 🙂

    Reply

  3. Anonym
    28. november 2014 @ 11:35

    TILLYKKE!

    Reply

  4. Birgitte B
    28. november 2014 @ 11:38

    Tillykke! Og god weekend. Og tillykke igen 🙂

    Reply

  5. Thea
    28. november 2014 @ 12:13

    Ej, så sad man lige her mit på jobbet og vrælede. Hvor er det dejligt for dig og Anton – tusind gange tillykke!!!

    Kh. én, som har fulgt din blog i evigheder, men vist ikke lige er den hurtigste til at kommentere.

    Reply

  6. Helene A
    28. november 2014 @ 12:14

    Wow!! Hvor er det fantastisk!! Jeg var lige ved at tude da jeg læste indlægget! 😀 (Ja, jeg er også hormonramt) Jeg har selv været i fertilitetsbehandling i to år som enlig, uden resultat. Derefter mødte jeg en mand som jeg blev gravid med i første forsøg, – to gange! (Den ældste er nu 11 måneder og jeg venter nummer to til februar) Hurra, og tillykke igen!! 🙂

    Reply

  7. Louise i Gammelby
    28. november 2014 @ 12:21

    Hjertelig tillykke <3

    Reply

  8. Nicole
    28. november 2014 @ 12:26

    Stort tillykke. Har ventet på det indlæg:) kan Anton forstå det?

    Reply

  9. Helle
    28. november 2014 @ 12:31

    Tillykke, søde Linda. Hvor er jeg glad på dine vegne, og jeg ved, at det er Lene også – hvorend hun nu er

    Reply

  10. Nanna, Stjernepus
    28. november 2014 @ 12:52

    Stort tillykke, hvor skønt for dig… Og skønt at Anton bliver storebror 🙂

    Kh nanna

    Reply

  11. Romkuglen
    28. november 2014 @ 13:06

    Ih, dejligt. Har også selv shoppet nissedør i år. Det er altså så fint.

    Reply

  12. superheltemor
    28. november 2014 @ 13:07

    Fantastisk!

    Reply

  13. Anonym
    28. november 2014 @ 13:13

    Åh, hvor fantastisk!!! Hvor er det dejligt for dig og din søde Anton.
    Jeg går nogen gange lidt i stå midt i noget, fordi jeg kommer i tanke om Lene, hendes lille dreng og mand. Så bliver jeg rørt og taknemmelig, og sender hende en venlig tanke. Jeg kendte hende ikke, men hun fyldte meget i mine tanker dengang. Jeg kunne slet ikke rumme uretfærdigheden over hendes sygdom. Nå puha, undskyld.
    Jeg syntes bare det er pragtfuld med lille baby<3 tillykke, tillykke, tillykke.

    Kh HemmeLine

    Reply

  14. Anonym
    28. november 2014 @ 13:38

    Jaaaarh! Tillykke med hele baduljen Linda! Anton bliver den sejeste storebror 🙂

    /Kristina.

    Reply

  15. Pernille
    28. november 2014 @ 13:43

    Tillykke – hvor er det stort!!!

    Reply

  16. Anonym
    28. november 2014 @ 15:14

    Tillykke

    Reply

  17. Anonym
    28. november 2014 @ 15:32

    Kæmpe stort tillykke! Da jeg for et par år siden stødte ind i din blog, var den med til at give mig modet til selv at prøve at blive mor alene. Og nu sidder jeg her med tårer i øjnene og læser om din fantastiske nyhed, mens jeg glæder mig til selv om en uge at kunne råbe det samme ud i verden. Det er altså stort!

    Reply

    • Helene A
      29. november 2014 @ 15:43

      Tillykke!! 🙂

      Reply

    • Linda
      16. december 2014 @ 19:53

      Hvor er det bare kæmpestort! Da jeg selv begyndte at tænke på at få et barn selv, manglede jeg nogen at "spejle" mig i; jeg synes kun, jeg kunne finde kvinder med tårnhøje indkomster og rigelige mængder af au pairs, der havde gjort det selv. Derfor gør din kommentar mig ekstra glad:) Rigtig hjertelig tillykke med de to streger på din pind også:) Kh Linda

      Reply

  18. Mette
    28. november 2014 @ 19:09

    Endnu engang kæmpe stort tillykke Linda
    Knus Mette

    Reply

  19. Stinne
    28. november 2014 @ 21:35

    Ej men hvor er det stort. Tillykke altså.

    Reply

  20. Louise
    28. november 2014 @ 22:23

    Åhh Linda
    Hvor er det dejligt at høre. Også et stort tillykke herfra.
    Knus Louise

    Reply

  21. Sofie M
    29. november 2014 @ 00:58

    Stort tillykke, hvor er det dejligt for jer, at Anton får lov at være storebror!
    Vi kommer til at følges ad, jeg har selv termin 2. juni med mit første barn. Det lyder som om, at dit og mit første trimester er forløbet rimelig ens, jeg er også først nu begyndt at kunne lave mad igen!

    Reply

  22. Maria
    29. november 2014 @ 09:12

    Meget stort tillykke med din lille ny i maven 🙂
    Jeg kan godt forstå at du er lykkelig, det er altid meget stort.
    jeg håber det vil gå godt for dig denne gang og at du kan nyde processen 🙂

    Hvis du har lyst til at deltage i min 1.advent giveaway, så er du velkommen:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/11/1-advent-giveaway.html

    Pøj pøj og god weekend fra Maria

    Reply

  23. Husmoder
    29. november 2014 @ 16:45

    Giga kolossalt stort tillykke!

    Reply

  24. Uden Relevans
    29. november 2014 @ 20:17

    stort tillykke og jeg er sikker på at Lene kigger med fra sin sky.

    Reply

  25. Øglemor
    30. november 2014 @ 07:44

    Åh, hvor er det dejligt, altså! Stort tillykke!

    Reply

  26. Randi
    30. november 2014 @ 11:13

    Tillykke!

    Reply

  27. Anonym
    30. november 2014 @ 16:17

    Åh, stort tillykke, Linda! Hvor blev jeg glad, da jeg så billedet. Jeg venter selv min første til februar 🙂

    Reply

  28. Boselade
    30. november 2014 @ 19:58

    Kæmpe stort tillykke til dig!!
    Jeg sidder og breder mig voldsom i sofaen – kan næsten ikke få computeren så tæt på at jeg kan nå tastaturet…. Gæt hvilken uge jeg er i :-0

    Jeg er selvføldig sikke på at du ikke får de problemer…. hi hi

    Hilsen Anja

    Reply

  29. Anonym
    1. december 2014 @ 08:56

    Vidunderligt – hvilket mirakel! Og dejligt når gode folk får flere børn. Hjerteligt tillykke, Linda!
    Anne

    Reply

  30. Lotte
    1. december 2014 @ 09:45

    Woa…stort tillykke!! Fantastisk…!

    Reply

  31. Jytte
    1. december 2014 @ 10:18

    Åh, hvor er det skønt – tillykke! Jeg er drøn-misundelig men jeg har fået min andel 🙂

    Reply

  32. Hvid
    1. december 2014 @ 10:52

    Arhj, TILLYKKE!
    Den er edderheldig, den lille fis der får lov at være i jeres familie.

    Reply

  33. MarianneD
    1. december 2014 @ 11:19

    Til lykke, hvor er det dejligt! Kh en trofast og glad-for-din-blog-læser

    Reply

  34. Fru Forstad
    1. december 2014 @ 12:52

    -jeg høl en lille smule af glæde. Det er bare fantastisk, tillykke tillykke tillykke til jer alle tre.

    fra forstaden

    Reply

  35. Hanne
    1. december 2014 @ 21:59

    Det her indlæg har jeg glædet mig til længe!

    Mvh Hanne (som har fulgt med i årevis og gennemlæst hele bloggen her i efteråret )

    Reply

  36. Anonym
    2. december 2014 @ 10:07

    Hvis man kunne like, havde jeg liket! STORT tillykke:)

    Reply

  37. Iben
    2. december 2014 @ 11:46

    Hurra! Og tillykke til jer to.

    Reply

  38. Uglemoren
    2. december 2014 @ 19:16

    Sikke en skøn nyhed! Kæmpe stort tillykke 🙂

    Reply

  39. Anne
    2. december 2014 @ 21:52

    *wwhhhiiiiiiiiiiiiiiii TELLØKKE!!!!

    Reply

  40. Om mig
    3. december 2014 @ 12:20

    STORT tillykke til jer alle tre!

    Reply

  41. Anonym
    3. december 2014 @ 12:56

    Tillykke. Fedt

    Reply

  42. Louise
    4. december 2014 @ 10:42

    Tillykke tillykke tillykke 🙂

    Reply

  43. Anne
    5. december 2014 @ 18:36

    Ahmen, stort tillykke! Det har vi jo ventet på 🙂 Vil nu overveje at begynde at strikke (alternativt håbe, at der er noget til småbørn i butikkerne) 😉

    Reply

  44. Linda
    16. december 2014 @ 19:55

    Mange tak for jeres søde hilsener. I var med til at gøre en dejlig dag endnu bedre. Sender et taknemmeligt cyberkram til jer alle sammen, hver og en:-*

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.