Skip to content

2 Comments

  1. Mette
    17. oktober 2017 @ 11:13

    Det er ved at være nogle år siden, vi trænede sammen i Fdk Aarhus, men Linda du er dæleme en af de bedste og mest energifyldte instruktører, jeg har haft ❤️. Og dejligt at være en af dem, der har lært dig at kende igennem træning ❤️

    Reply

  2. A + K = ♥
    17. oktober 2017 @ 11:47

    Det må utvivlsomt være en sær fornemmelse, men tror og håber det er det rigtige for dig (:
    Håber du og Lis får sunget og trænet sidste time ud med maner!

    – A

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.