Skip to content

4 Comments

  1. Mette
    23. december 2015 @ 15:36

    Også glædelig jul til dig og ungerne Linda :-). Og tak for dejligt julegrin (#sorrynotsorry det var det sikrings-noget) knus Mette

    Reply

  2. Anonym
    23. december 2015 @ 15:53

    Beskrivelsen trækker lidt vand her hos mig:)

    Glædelig jul til jer alle tre.

    Kh HemmeLine

    Reply

  3. Ager Bager
    24. december 2015 @ 07:47

    Glædelig jul. Nu ved jeg ikke, hvor i Esbjerg du bor, men der er flere steder bl.a. ved Britannia, hvor de sætter dit juletræ på fod mod en beskeden betaling – tror også at de gør det ude ved design cykler på Ringvejen.
    Bare en lille servicemeddelelse..

    Reply

  4. Anonym
    26. december 2015 @ 09:00

    Glædelig baghjul! Advent, – det er da noget man holder for at få adventsgaver! Sådan et lysbærende hårnet til juletræet anede jeg ikke man kan købe. Must have.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.