Skip to content

2 Comments

  1. Karin
    17. december 2015 @ 07:14

    Tak for din opdatering. Jeg har tænkt på Jer. Havde egentlig skrevet en kommentar til det første indlæg men den forsvandt. Det, at du tog et billede med, gør mig så glad. Til mine møder i faglig regi, (jeg er socialpædagog) har jeg altid et billede med af det barn, vi taler om. Anstændigvis så bør sagsbehandlere osv altså se barnet eller i det mindste et billede af barnet. Ønsker dig og din familie en glædelig jul.

    Reply

  2. Anonym
    21. december 2015 @ 08:40

    Jeg synes, du gør det rigtig godt. Og jeg ville ønske, jeg havde en masse andet om emnet at byde ind med – men vil bare lige skrive, at jeg nyder at læse din blog.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.