Skip to content

19 Comments

  1. Anonym
    15. februar 2015 @ 19:53

    Hvor er det godt du bruger DIN stemme <3

    Reply

  2. Karina
    15. februar 2015 @ 20:01

    Spot on! Jeg har det på præcis samme måde. Tak fordi du er dén stemme.

    Reply

  3. Mutter Mørup
    15. februar 2015 @ 20:16

    Tak!

    Reply

  4. Anonym
    15. februar 2015 @ 20:20

    Well spoken Linda. Det er netop pga. indlæg som dette, at jeg elsker at læse din blog 🙂 Tak.

    Reply

  5. K
    15. februar 2015 @ 20:25

    Du er fantastisk <3

    Reply

  6. Jeanette | Villa Villekulla
    15. februar 2015 @ 20:39

    TAK for det indlæg! Jeg er så fuldstændig enig. Hvor beskriver du alt det svære og dobbeltsidige i den her situation knivskarpt.

    Reply

  7. Skalotteløg
    15. februar 2015 @ 21:22

    Det kunne ikke siges bedre. Det er SÅDAN, jeg har det. Tak fordi, du kan sætte ord på 🙂

    Reply

  8. Anonym
    15. februar 2015 @ 23:41

    Flot. KH Nina

    Reply

  9. Pernille
    16. februar 2015 @ 09:08

    Tak!

    Reply

  10. Livsglimt
    16. februar 2015 @ 10:20

    Godt skrevet. Du er en stemme.

    Reply

  11. enforskeltilverden
    16. februar 2015 @ 10:40

    Når ikke andre gør det, er det godt, at du gør!

    Man må hverken slå eller drille, som de siger i børnehaven, men hvem i verdenssamfundet kan være den voksne, der fortæller de stridende parter det?!

    Reply

  12. Anonym
    16. februar 2015 @ 16:31

    Hvorfor er du ikke statsminister, Linda????
    Anne

    Reply

  13. Louise N.
    16. februar 2015 @ 17:18

    Reply

  14. Anonym
    16. februar 2015 @ 20:16

    Fuldstændig enig!

    Reply

  15. Anonym
    17. februar 2015 @ 05:57

    Kære Linda – tusind tak fordi du deler dine kloge betragtninger, det er en fornøjelse at få tingene indrammet på din sobre måde!

    Reply

  16. lille t
    17. februar 2015 @ 08:12

    Ja… Bare ja!

    Reply

  17. Annette
    17. februar 2015 @ 19:15

    Er nødt til at kommentere i dag – det gør jeg også alt for sjældent… Du.er.SÅ.skarp! Og din pen ligeså. Amen 🙂

    Reply

  18. Uden Relevans
    20. februar 2015 @ 21:15

    Word, jeg har slet ikke fået blogget om det her…

    det jeg hader ved det her at at vores cyberfrihed igen indskrænkes, af vore politikere røde som blå.

    for det bliver helt sikker konsekvensen.

    Reply

  19. Vibe
    24. februar 2015 @ 18:58

    Spot on!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.