Skip to content

3 Comments

  1. Uden Relevans
    20. september 2012 @ 14:56

    Mårløs, ja jeg læste noget andet ^^.

    Hvad hovedet er fuldt af ikk?

    Reply

  2. Anne LO
    25. september 2012 @ 13:57

    Dette er simpelthen et af ugens bedste blogindlæg. Og jeg har ellers læst en del. Det er toppen af luuurve i sin reneste form.

    Reply

  3. Zoolajma
    30. marts 2013 @ 00:30

    Årh. Og ja, man skal nemlig sige det. Så forbedrer man mulighederne markant.
    Det er ligesom princippet med Lotto: Det kan godt være, det er svært at vinde, men hvis man ikke spiller, så vinder man i hvert fald aldrig. 🙂

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.