Skip to content

16 Comments

  1. Hope Jespersen
    16. januar 2024 @ 20:41

    Åh gud, nu fik du mig til at græde, så fint skrevet

    Reply

    • Linda
      16. januar 2024 @ 21:28

      ❤️❤️❤️

      Reply

  2. Ida
    16. januar 2024 @ 21:14

    Hold kæft hvor er det en klog tekst. Tak! Nogen burde sende den over til Frederik.

    Reply

    • Linda
      16. januar 2024 @ 21:28

      Jeg tror måske, at min intensive googling af, om kareten var skudsikker, har sat mig på en watchlist, der gør, at alt, hvad jeg foretager mig online, ender i nærheden af ham…😬

      Reply

  3. Mette
    16. januar 2024 @ 21:38

    Men er den skudsikker?

    Så du balkonseancen på Amalienborg, hvor han stod med armen rundt om prinsesse Josephine? Der var jeg ved at få våde øjne (igen).

    Reply

    • Linda
      16. januar 2024 @ 21:44

      Det kunne jeg ikke finde ud af! Men det handler nok om ikke at give nogen gode ideer…

      Da først sprinkleranlægget var tændt, var det praktisk talt umuligt at stoppe igen, så jeg har vrælet over det hele. Flere gange😩

      Reply

      • Lotte Benzon
        17. januar 2024 @ 18:24

        Jeg tænkte præcis det samme – det så udsat ud på en eller anden måde.
        Plus jeg nåede omkring skudsikker veste, da de trådte ud på balkonen, hvad tror vi? Min mand siger nej🤔

        Reply

        • Linda
          17. januar 2024 @ 20:56

          Jeg tror HELT sikkert, at han er plastret ind i bly. Alt andet grænser næsten til hovmod i en by som København. JA, der er mange steder for snigskytter at ligge på lur!:(

          Reply

  4. Anne Bjergegaard
    16. januar 2024 @ 22:01

    Jeg er fuldstændig vild med det!! ❤️

    Reply

    • Linda
      17. januar 2024 @ 20:57

      ❤️❤️❤️

      Reply

  5. Rikke H.
    17. januar 2024 @ 08:08

    Jeg er så enig med dig.
    Hvor var det fantastisk, vi var på slotspladsen, så vi græd ført da vi kom hjem, og så Gud bevare kongen scenen igen og igen.

    Reply

    • Linda
      17. januar 2024 @ 20:57

      Sikke en oplevelse, det må have været!

      Reply

  6. Lone
    17. januar 2024 @ 20:14

    Du kan da også lige….(snøft, ej den høfeber, altså!!) ramme alle de væsentlige punkter fra den dag.
    Er såmænd royalist selv, og alligevel var det ikke pompen & pragten, der gjorde indtryk. Men mor og søn, hver med sin opgave, og alligevel “forbundne”…
    Der blir skrevet så meget om, at han ikke må lave flere fejl.. men tænker, at de 4 (fire) danskere, der ALDRIG selv har begået en fejl, kan udnævnes til dommer panel.
    Alle vi andre kan godt selv huske, de fejl, vi har begået. Og hvad vi har lært af dem. Også en gave, vi kan give videre til næste generation.

    Reply

    • Linda
      17. januar 2024 @ 20:55

      Præcis. Jeg stoler ikke på mennesker, der hævder at være ufejlbarlige.

      Jeg har også bemærket, at der er meget lokal forhøjet pollen, hver gang ‘Gud bevare kongen!’-klippet bliver genudsendt…

      Reply

  7. Caroline
    17. januar 2024 @ 21:30

    Det er en virkelig fin analyse. Tak!
    Jeg synes Margrethe lykkedes med at give Frederik den bedst mulige start. Ved at trække sig på denne måde, kunne vi fejrer hende og ham uden at hendes død skulle skygge for glæden. Men også at hun kunne vise at hun tror på at han er klar. Vi så hendes tiltro, og fik set Frederik gennem hendes øjne

    Reply

    • Linda
      18. januar 2024 @ 10:16

      Ja! Og samtidig har han også mulighed for at ringe til en livline, hvis noget bliver svært for ham. Det var bare all round så fin en måde at gøre det på <3

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.