Skip to content

4 Comments

  1. Anita Jensen
    15. november 2019 @ 23:14

    Tak for dette indlæg og de tanker du satte i mit hovede.

    Reply

    • Linda
      17. november 2019 @ 07:37

      Selv tak, Anita <3

      Reply

  2. Ida
    16. november 2019 @ 21:23

    Tak for et fint indlæg. Den måde, du tænker om Bibelen – at den er menneskets begrænsede forsøg på at forstå – deles i øvrigt af de fleste præster. Hilsen en teolog.

    Reply

    • Linda
      17. november 2019 @ 07:33

      Selv tak, Ida. Jeg har været så heldig at gå i klasse med en præst, og samtidig er der et par stykker i min omgangskreds, der er meget troende. At tale tro og religion med dem, er og har altid været en fin og berigende oplevelse, og jeg kan sagtens høre, at der er meget, vi egentlig ser ens på. I kirken er der bare – oplever jeg – flere præster, der kommer til at fokusere lige rigeligt på straf- og skyld aspektet, og der kan jeg mærke, at det, jeg tror på, føles helt anderledes.

      Men så længe respekten er der, synes jeg virkelig, at det er et spændende emne at tale om.

      Kh

      Linda

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.