Skip to content

6 Comments

  1. LW
    9. november 2022 @ 19:17

    Jeg genkender noget af din mærkelige fornemmelse, her er det bare nærmere en slags resignation og afmagt af: “er det virkelig mig der er dén igen i dag?” når hverdagen kommer rullende igen og igen. Utroligt så overraskende det kan føles, at ja, det er stadig mig!
    Jeg har også gang i personlig udvikling og fremkaldelse af MIG, med bl.a. uddannelse, som jeg har prioriteret højt trods svære vilkår. Det føles så godt! Men samtidigt også lidt ensomt, når andre omkring mig stadig står stille. Så dejligt at mærke den begejstrede og oplyste energi her hos dig! ❤️

    Reply

    • Linda
      13. november 2022 @ 21:53

      Præcis! Det er et dagligt chok for mig, at jeg forventes at stå for aftensmaden.

      Og det er så fedt at støde på andre, der også er i gang med at ommøblere i hovedet. Det giver altid sådan nogle gode samtaler:)

      Reply

  2. Paulsen
    10. november 2022 @ 10:18

    Jeg kan godt genkende delen med planlægning og corona. Dog mere når der kommer invitationer om sociale arrangementer. Gider man tage stilling til om man kan? Det bliver jo alligevel bare aflyst…
    En messe til vinter sælger ‘early bird’-billetter og jeg gider ikke engang overveje det, enten bliver det aflyst eller også er vi syge 🙈
    Det går vel over igen..

    Reply

    • Linda
      13. november 2022 @ 21:52

      Det må vi virkelig satse på – for det her er et irriterende limbo at gå rundt i.

      Reply

  3. Hanne
    12. november 2022 @ 09:57

    Jeg tror vi er mange, der lufter ud og ommøblerer i hjernen post-corona…

    Reply

    • Linda
      13. november 2022 @ 21:54

      Jeg ville virkelig ønske, at vi snart var gennem den ommøblering; og helst inden alle møbler bliver væltet igen af nye flagermus, droner eller rørledninger.

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.