Skip to content

2 Comments

  1. Monika
    7. marts 2020 @ 17:45

    Vi har lige holdt fastelavnsfest for barnets klasse med forældre og søskende. Man må tage med hjem fra den lokale genbrugsplads, så vi reddede en kæmpe stak krus op af containerne, som intet fejlede, og servede kakao i dem til festen og leverede dem til en genbrugsbutik bagefter. Jeg har det rigtigt godt med at have sparet en god portion engangsplastik OG have sendt en stor flok krus tilbage i samfundsrotation, så tak for inspiration, Linda 😁

    Reply

    • Linda
      12. marts 2020 @ 20:26

      Nej, hvor fint! Og fedt, at I sendte dem videre i rotation bagefter. Go Monika! <3

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.