Skip to content

41 Comments

  1. BedstesBlog
    23. juni 2015 @ 09:52

    Kæmpestort tillykke! 🙂

    Reply

  2. Libbie
    23. juni 2015 @ 10:20

    STORT tillykke, sikke en dejlig fødselsberetning…

    Reply

  3. ByFonna
    23. juni 2015 @ 10:28

    Skønt skrevet, stort tillykke med en smuk bette Frida 🙂

    Reply

  4. Øglemor
    23. juni 2015 @ 10:35

    Årh, hvor fantastisk. Dejlig fødselsberetning – tillykke med den lille, gennemsnitlige asiat 😉

    Reply

  5. Dorte
    23. juni 2015 @ 10:45

    Kæmpe stort tillykke med Frida.

    Reply

  6. hende C..
    23. juni 2015 @ 10:51

    STORT tilykke! Al kærlighed til jer <3

    Reply

  7. Birgitte B
    23. juni 2015 @ 10:57

    Tillykke med den lille 🙂

    Reply

  8. Anonym
    23. juni 2015 @ 11:42

    Ååååhrrrrr!!

    Reply

  9. Winnie Jepsen
    23. juni 2015 @ 11:52

    Stort tillykke

    Reply

  10. Lisa
    23. juni 2015 @ 12:04

    TILLYKKE! Godt at det gik godt!!

    Reply

  11. Anonym
    23. juni 2015 @ 12:53

    ÅRH MAND, hun er pragtfuld dejlig!

    Tillykke og hurra.

    Kh HemmeLine

    Reply

  12. Karin
    23. juni 2015 @ 15:33

    Iler med et hjertelig tillykke med den fineste Frida. Hun forstår da at gøre sin entré med manér. ?

    Reply

  13. Deirdre-Ann
    23. juni 2015 @ 15:36

    Jeg er mega imponeret over at du har nået at lægge make-up inden du skulle føde og at det stadig sidder pænt bagefter!

    Reply

    • Linda
      24. juni 2015 @ 09:25

      Maybe she's born with it – maybe it's Maybelline;)

      (Det er snyd – billedet er fra dagen efter:))

      Reply

  14. Anonym
    23. juni 2015 @ 15:51

    Tillykke Linda – hvor er hun bare fin :-)KH Nina

    Reply

  15. Pia
    23. juni 2015 @ 16:15

    Kæmpe stort tillykke!

    Reply

  16. Julie
    23. juni 2015 @ 17:49

    Dejlig læsning – tillykke!

    Reply

  17. Marie-Louise
    23. juni 2015 @ 17:55

    Stort tillykke!!!

    Reply

  18. Mit Helle
    23. juni 2015 @ 19:29

    Et kæmpestort tillykke med fine fantastiske flotte formidable Frida. Dejligt at hun endelig kom ud til Anton og dig 🙂

    Reply

  19. Stella Dea
    23. juni 2015 @ 20:39

    Kæmpe stort TILLYKKE med det smukke resultat.

    Reply

  20. Rikke
    24. juni 2015 @ 07:20

    Tillykke med hende

    Reply

  21. Anonym
    24. juni 2015 @ 08:15

    Tillykke, tillykke! Til alle tre 🙂

    Reply

  22. Anne
    24. juni 2015 @ 08:45

    Også tillykke her! Nu er der vist udsigt til en skøn sommer for jer alle tre 🙂

    Bare af nysgerrighed – hvilken fødselsforberedelse brugte du?

    Reply

    • Linda
      24. juni 2015 @ 09:29

      Jeg havde øvet Smertefri Fødsel, som faktisk også forsøger at tage højde for netop det, at en fødsel kan udvikle sig i alle retninger. Jeg har ellers kun hørt godt om det fra andre, der har brugt det, men for mig fungerede det simpelthen ikke. Nåede til et punkt, hvor jeg var så presset, at jeg ville have råbt: "HoldkæftholdkæftHOLDKÆFT!!!" til den stakkels jordemoder, som forsøgte at hjælpe mig ved at minde mig om teknikerne, hvis jeg havde haft overskud til at tale.

      Reply

  23. Pernille
    24. juni 2015 @ 09:12

    Tillykke tillykke tillykke! Hun ser SÅ skøn ud! Og tak for at dele en fødselsbeskrivelse, der fik mig til at huske lige præcis hvor vanvittig/grænseoverskridende/fantastisk en fødsel er!

    Reply

  24. Karina Simonsen
    24. juni 2015 @ 10:11

    Vidunderlig beskrivelse, skøn pige – stort tillykke! Glæder mig med jer over det nye liv og lillesøster. 🙂

    Reply

  25. monica
    24. juni 2015 @ 10:37

    Fantastisk ! Tillykke !
    Store lille Frida!!

    Reply

  26. Nicole
    24. juni 2015 @ 10:40

    Stort tillykke med hende. Håber Frida har et lidt større sovehjerte end Anton.

    Reply

  27. Anonym
    24. juni 2015 @ 11:08

    Ja, man vil faktisk meget hellere have ti timers rolig fødsel! Tre timer er meget kort tid i den sammenhæng! Men du klarede den og du er super sej. Tillykke med fine lille Frida.

    Reply

  28. Helleq
    24. juni 2015 @ 13:50

    Og hun har HÅR!!!
    Tillykke med hende 🙂

    Reply

  29. anjoe
    24. juni 2015 @ 16:24

    Undertegnede har fulgt dig i mange måneder – tilhører selv gruppen af kvinder, der har fravalgt børn, men for pokker hvor jeg ser en stærk kvinde i dig, Linda. Og mine ord her og nu er, at Anton helt sikkert vil sørge ovenud godt for sin lillesøster; aldersforskel er OK, så Frida bliver hans kæreste eje, tror jeg 🙂
    K.H. anjoe
    – der oplevede 2 storebrødre, den ene 4 år ældre; den anden 7 år… Yngste sørgede altid godt for mig, den ældste gad ikke rigtig noget!!!
    …og så pøj-pøj med at kroppen nu endelig kan normaliseres *LOL*

    Reply

  30. anjoe
    24. juni 2015 @ 16:24

    Undertegnede har fulgt dig i mange måneder – tilhører selv gruppen af kvinder, der har fravalgt børn, men for pokker hvor jeg ser en stærk kvinde i dig, Linda. Og mine ord her og nu er, at Anton helt sikkert vil sørge ovenud godt for sin lillesøster; aldersforskel er OK, så Frida bliver hans kæreste eje, tror jeg 🙂
    K.H. anjoe
    – der oplevede 2 storebrødre, den ene 4 år ældre; den anden 7 år… Yngste sørgede altid godt for mig, den ældste gad ikke rigtig noget!!!
    …og så pøj-pøj med at kroppen nu endelig kan normaliseres *LOL*

    Reply

  31. anjoe
    24. juni 2015 @ 16:25

    Undertegnede har fulgt dig i mange måneder – tilhører selv gruppen af kvinder, der har fravalgt børn, men for pokker hvor jeg ser en stærk kvinde i dig, Linda. Og mine ord her og nu er, at Anton helt sikkert vil sørge ovenud godt for sin lillesøster; aldersforskel er OK, så Frida bliver hans kæreste eje, tror jeg 🙂
    K.H. anjoe
    – der oplevede 2 storebrødre, den ene 4 år ældre; den anden 7 år… Yngste sørgede altid godt for mig, den ældste gad ikke rigtig noget!!!
    …og så pøj-pøj med at kroppen nu endelig kan normaliseres *LOL*

    Reply

  32. Godte
    24. juni 2015 @ 18:30

    Blanke øjne på Nørrebro. Tillykke. Seje!

    Reply

  33. Lone Veggerby
    24. juni 2015 @ 19:14

    Hej Linda
    Stort tillykke med din fine Frida.
    Jeg kan kun istemme med forundring over den totale og betingelsesløse kærlighed man føler fra det sekund hun kommer på brystet.
    For mit vedkommende kom det dagen efter dig da jeg fik Karla på 4250 og 53 cm på brystet efter et planlagt kejsersnit.
    Tillykke fra
    Lonelarm��

    Reply

  34. Anonym
    25. juni 2015 @ 12:44

    Stort tillykke Linda. Jeg har fulgt din blog gennem fire år nu og jeg elsker hvert et indlæg. Du skriver fantastisk levende og du er så
    Sej.

    Reply

  35. Mette
    26. juni 2015 @ 08:14

    Ååååårh.. og jeg har glædet mig til at læse det her indlæg. Tillykke! Hvor er hun fin, og hvor er du sej! 🙂

    Reply

  36. Ida Burchardi
    27. juni 2015 @ 23:34

    Linda, du er så sej! Kæmpe tillykke og hurra for at Frida kom så fint til verden. Du er en stor (og grineren) inspiration og nu glæder jeg mig lidt mere til at prøve turen selv om tre måneder. Tak!

    Reply

  37. Laura
    28. juni 2015 @ 17:50

    Kæmpe KÆMPE tillykke. Håber I alle tre får en skøn sommer.

    Og så har hun hår!

    ❤️

    Reply

  38. Linda
    30. juni 2015 @ 11:42

    @Ida: IDA!! Hvordan kan jeg have overset, at du var preggos?? Hvor er det bare fint – tillykke! Det er rigtigt på alle planer, at et menneske med så mange fine gener og gode kvaliteter som dig, reproducerer:-*

    Reply

  39. Mette
    30. juni 2015 @ 19:20

    Stort tillykke herinde også <3 Havde slet ikk fået checket, om du havde blogget! Knus

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.