Skip to content

13 Comments

  1. Øglemor
    16. juni 2015 @ 07:35

    Møs så længe. Hun er her l i g e om lidt! Og hvis der absolut skal kage til Antons overflytning, så mindes jeg fra mine yngre dage, at der også er glimrende bagere i Esbjerg, så man selv slipper for at smelte, røre og bage. God vind med det hele – jeg glæder mig til et post-fødselspip!

    Reply

  2. Skalotteløg
    16. juni 2015 @ 08:29

    Ih, hvor jeg glæder mig til at se hende 😀 I øvrigt er det min erfaring, at de (egen og andres) kommer, når man har opgivet håbet. Lidt ligesom med mænd. Hun kommer, når du tager en bøtte dåsemajs ned fra hylden i Netto…

    Reply

  3. Astrid
    16. juni 2015 @ 08:44

    Hepper på dig og at eventuel igangsættelse går godt! Kan godt forstå at du er utålmodig nu

    Reply

  4. monica
    16. juni 2015 @ 11:59

    held og lykke!
    hilsen en der har fulgt dig lidt fra sidelinjen og nydt dine mange gode poster

    Reply

  5. Hvid
    16. juni 2015 @ 16:20

    Håber der er en skidegod fødsel lige om hjørnet for dig. Held og lykke!! Og kram.

    Reply

  6. Anonym
    16. juni 2015 @ 16:33

    Den værste kommentar lige nu er sikkert; 'Jamen vi har jo aldrig hørt om nogen der er blevet derinde'? Aj undskyld – god fødsel lige om lidt. Kh J

    Reply

  7. RL
    16. juni 2015 @ 16:45

    Goooood tuuuur ud i det nye! Jeg er sikker på, at det nok skal blive fint. Også for lillebitte kæmpestore A.

    Reply

  8. Karin
    16. juni 2015 @ 17:10

    Held og lykke med det hele. Glæder mig til du er på den anden side. 🙂

    Reply

  9. Maiken
    16. juni 2015 @ 18:11

    Held og lykke – glæder mig til at høre nyt herinde. Det er jo altid en fest at læse med – også selv om det er fyldt med frustration 🙂
    God fødsel (hvis man overhovedet kan sige det?) og håber det bliver snart.

    Reply

  10. Mette
    16. juni 2015 @ 19:43

    Ønsker dig jer alle tre den bedste start på det nye lige om hjørnet – når hun altså er klar. Måske bliver det i morgen på min store drengs 5 års fødselsdag, håber der ryger nogle gode fødsels vibes i jeres retning mens jeg sidder her og læser med hos dig og mindes det her tidspunkt for 5 år siden. Gik 13 dage over tid ?

    Reply

  11. Anonym
    16. juni 2015 @ 22:41

    Varme tanker i din retning 🙂 KH Nina

    Reply

  12. Gemt
    17. juni 2015 @ 06:58

    Held og lykke! 🙂

    Reply

  13. Anne
    17. juni 2015 @ 08:07

    Kunne jeg da bare bage den kage til A's stue for dig! Jeg håber, I alle kommer så fint ud på den anden side. God fødsel!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.