Skip to content

6 Comments

  1. Cille
    1. september 2015 @ 08:45

    Du er en af de klogeste jeg (ikke-)kender!

    Reply

  2. Libbie
    1. september 2015 @ 08:49

    HØRT! Godt skrevet, her i byen pisser det mig i den grad af at man tydeligt kan se at de erhvervsdrivende i byen handler tøj m.m. uden for byen. Det er SÅ dobbeltmoralsk, for vi skal jo støtte Deres butik!! Øh say what?….

    Reply

  3. Skalotteløg
    1. september 2015 @ 09:40

    Amen!

    Reply

  4. Nicole
    1. september 2015 @ 10:55

    Håber dit job er sikret mange år fremover! Men er sikker på du er en super dygtig medarbejder!

    Reply

  5. Tina Nymann
    1. september 2015 @ 14:06

    Godt sagt/skrevet!!:-)

    Reply

  6. Laura
    2. september 2015 @ 21:19

    Du er på barsel. Alene med to børn. Og så smider du lige sådan et klogt indlæg på bloggen? Jeg bøjer mig i støvet.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.