Skip to content

3 Comments

  1. Mette
    7. september 2015 @ 19:13

    hahahahahahahahahahahahaha
    Har der været flere coaches på banen?

    Reply

  2. Mette
    8. september 2015 @ 07:46

    Undskyld hvis jeg grinede lidt for meget og lidt for længe der. Skal nok slå mig selv i hovedet med en spade. Hårdt.

    Reply

  3. Linda
    9. september 2015 @ 19:57

    Heldigvis ikke flere coaches *arrig-smiley* For så havde jeg nok været nødt til at bruge spaden på dém.

    (Ps: Jeg måler min succes i, hvor højt og længe mine læsere griner:))

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.