Skip to content

1 Comment

  1. Lene
    29. august 2007 @ 08:02

    Hva nu, hvis “venne-trenden” er afløseren til “coaching-trenden”? Et skifte fra bane 1 til bane 2, hvor sværhedsgraden også er højere, for hvor det på coaching-niveauet kun drejer sig om at tale om coacheen og hvor coachen lytter og spørger og ikke kræver opmærksomhed omkring sin egen person, så er venskabs-niveauet et niveau, hvor man godtnok stadig har lov til at tale om sig selv og forlange lyttende ører og en mund der er lukket med 2 kg Haribo, men hvor der også skal gives noget den anden vej? Det må være svært… en vanskelig mode-dille, det der venskabsnoget!
    Jeg er glad for mine venner og de slipper nok aldrig af med mig… Men det ville nu være lettere med en hund. Nogengange.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.