Skip to content

4 Comments

  1. Pernille | MorMedHjertet
    17. maj 2016 @ 00:07

    Åh, hvor er det godt. Og du er heldig. Og sej, synes jeg. Og tak for den der måde at anskue de svære situatitioner på. Dén vil jeg skrive mig bag øret. God jobstart!

    Reply

  2. Mit Helle
    17. maj 2016 @ 06:40

    Dejligt livsbekræftende indlæg med masser af feel-good-vibes 🙂 Håber det kommer til at gå så fint og smertefrit at få hverdagens hjul til at køre igen. Rigtig god jobstart (igen) og pøj pøj med det hele.

    Reply

  3. gravidgrahvad
    17. maj 2016 @ 09:48

    Virkelig fin beskrivelse af de forskellige typer udfordringer, der møder os her i livet.

    Reply

  4. Tina Nymann
    21. maj 2016 @ 12:23

    Du er bareskifte skidesej! Personligt villaejer nødigt have stået alene med det kæmpestore ansvar, som det er at opdrage to små mennesker til at blive nogle gode og hele borgere i det danske samfund:-)
    Hvor jeg dog håber, du må vedblive at have din positive tilgang til opgaven!
    Dejlig lørdag til dig og dine Guldklumper:-)

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.