Skip to content

3 Comments

  1. Anonym
    12. maj 2016 @ 18:44

    Fatter ikke du allerede skal starte efter barsel??? Synes kun lige du var bleget gravid . Alt det bedste til dig og dine børn fremover.

    Reply

  2. Velkommen
    12. maj 2016 @ 20:33

    Årh det lyder dejligt. Og man skal aldrig undervurdere hvordan sygdom gør en helt happy for hverdagsdrift, madpakker og logistik – nu uden sygdomståge. Dejligt at du får to dage til kaffe og lidt alenetid.

    Reply

  3. Velkommen
    12. maj 2016 @ 20:34

    Hov nu hedder jeg "velkommen" når man kommenterer som googlekonto..? Pyt. Har kløjs i at kommentere alt for mange gange.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.