Skip to content

3 Comments

  1. Kit
    26. maj 2009 @ 20:42

    HØR den lille stær… marken står i DAMP og aldrig skal den SÆBES og vaskes med en svamp

    Så langt så godt – kan ikke mere end det..

    Reply

  2. The CityGirl
    26. maj 2009 @ 20:47

    Hør den lille stær, den er, åh, så fornøjet.

    Morgenklokken ringer, og marken står i damp.

    Nylig er den vågnet, men altid i tøjet,

    aldrig skal den sæbes og vaskes med en svamp.

    Den har hverken hat eller sløjfer og kjole,

    ingen fine støvler, den først skal pudse af.

    Den har ingen lektier, skal aldrig i skole,

    den kan gå og fløjte den hele lange dag.

    Og når den bli’r sulten deroppe på kassen,

    finder den en orm, den kender, hvor de er.

    Den skal ikke først ha’ den kogt over gassen,

    den kan få den ned, li ‘så levende den er.

    Og når den vil rejse, den venter ikke længe.

    Vips, er den af sted og ta’r på eventyr.

    Den har hverken kuffert, billet eller penge,

    den har bare vinger, den er en lystig fyr.

    Åh, den flyver højt, flyver højt under skyen,

    den må passe på, den ikke falder ned.

    Den er fløj et langt bort et sted ned i byen,
    den har nok en ven der, som ingen, ingen ved.

    Reply

  3. lille t
    27. maj 2009 @ 05:18

    Og når man savner ham allermest, så er det godt man har google – den kan som regel huske det meste ;o)

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.