Skip to content

1 Comment

  1. Lone
    11. juli 2021 @ 21:36

    “at I slet ikke har opdaget, at jeg er MIA”..
    Ahem, nej da, slet ikke. For jeg HAR jo et liv, OG sommerferie, OG har holdt studentergilde for den yngste, OG skal cykle fyn rundt OG i somnerhus, OG læse 6 kg bøger..
    Så du skal bare nyde din ferie, og trække klubhus stikket.
    Så checker jeg kun en gang (eller to) imellem, om der er nyt på internettet.
    God sommer!!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.