Skip to content

8 Comments

  1. Anonym
    28. juli 2014 @ 18:51

    Ferie er bedst! Den med DNA'en er jeg desværre med på.

    Anne F.

    Reply

  2. Altformangebørn
    28. juli 2014 @ 21:29

    Jeg har savnet dig! Jeg havde glemt, at det var dig, jeg savnede (ja, jeg har også haft ferie!) men nu du er her, indser jeg, at jeg har savnet de fnise-grin, du afstedkommer.

    Reply

  3. Anne
    29. juli 2014 @ 09:41

    Velkommen hjem! Håber du er glad for at komme hjem til hverdagen – trods alt. Jeg er i hvert fald glad for, at du er tilbage på bloggen.

    Jeg må i øvrigt have fat i it-support for at få nulstillet koden til min pc. Pænt pinligt…

    Reply

  4. Anonym
    30. juli 2014 @ 12:14

    Men trods alt det er du som altid i fin form her på bloggen.
    Velkommen tilbage – jeg har også savnet dine skriverier.
    Nina

    Reply

  5. Anonym
    5. august 2014 @ 20:40

    Altså, du kan ikke skrive at du rater trøfler i Aarhus … og så punktum!? Hvem er/var de nominerede – og hvem løb med guld-, sølv- og bronzetrøflen? 😉

    Reply

  6. Linda
    6. august 2014 @ 12:12

    Ano: Hmmm:) Jeg vil sige, at guldet gik til Lagkagehuset, mens sølvmedaljen skal deles i to, så Schweizeren og Langenæs får en halv medalje hver:)

    Reply

    • Anonym
      8. august 2014 @ 08:55

      Tak for svaret – det er også nogle af mine favoritter! 😉

      Reply

  7. Anonym
    14. august 2014 @ 10:44

    Det her er en meget sen kommentar, men hvor er jeg dog glad for, at jeg ikke er den eneste som 1) havde glemt min kode til computeren 2) måtte ringe til IT for at få den nulstillet…

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.