Skip to content

2 Comments

  1. Kristine
    16. juli 2022 @ 09:42

    I forhold til det med at spise ude; i går var jeg på restaurant med en veninde. Vi ville vildt gerne have den dyreste forret- som også var stor. Jeg spurgte derfor tjeneren, om vi måtte have lov til at dele en hovedret. Det måtte vi hjertens gerne. Og der var rigeligt mad.

    Før havde jeg smidt 200 efter en hovedret mere, og vi havde efterladt to halvspiste – primært fordi ‘det kan man da ikke’. Den arbejder jeg på at lægge fra mig.

    Reply

    • Linda
      18. juli 2022 @ 15:17

      Den her kommentar gjorde mig uforholdsmæssig glad. Jeg ELSKER de lavpraktiske fortællinger, der er lige til at kopiere og få glæde af for alle andre også <3

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.