Skip to content

4 Comments

  1. Marie
    5. november 2021 @ 20:48

    Har du lyst til at fortælle om den CBD olie du bruger, virker den?

    Reply

    • Linda
      5. november 2021 @ 21:06

      For mig har den haft god effekt på et knæ, jeg har, der driller temmelig meget. Ligeledes oplever jeg også, at den forbedrer min søvn. Når det er sagt, vil jeg gerne understrege, at jeg har flere i min omgangskreds, der har prøvet det, og som ikke har oplevet nogen effekt. Jeg tror måske, at det er lidt som med akupunktur? At nogle mennesker er meget modtagelige, mens andre ikke rigtigt har gavn af det? Da jeg skulle føde Frida, fik jeg løsnet hinde, taget vandet osv. og intet hjalp. Jeg bad selv om akupunktur og 20 minutter efter de havde sat den første nål, fik jeg den første ve, og Frida (på 4660 gram og 55 cm) er født 2 timer senere. Så bare for at sige, at nålene også virker på mig:-D

      De kloge siger, at man skal have ca. 30 mg. CBD olie for at få de positive effekter, det menes at have, så det er relativt dyrt. Jeg købte første gang, så jeg havde til en måned, fordi jeg tænkte, at det ville give et ok billede af, om jeg var en af dem, det havde effekt på, og det oplever jeg at være.

      Jeg handler hos OilsBySimpson, og det har jeg været glad for hele vejen. De er søde til at svare på spørgsmål, og hurtige ift at få sendt, og så kører de jævnligt med nogle gode rabatter.

      Spørg bare, hvis der er mere, du vil vide (bare du husker, at jeg bare er en glad amatør:-*)

      Reply

  2. Birgitte B
    8. november 2021 @ 14:22

    Mht. sofa versus stole, så vil jeg slå et slag for en sofa. Jeg erfarede hen ad vejen, at jo større børnene bliver, jo mere ‘forsvinder’ de plus den fysiske kontakt til dem. Her er en sofa rigtig god, for man kan ligge sammen i en stor bunke og se film og spise popcorn fredag aften. Lige indtil de begynder at gå til fester 😉 men så kommer de søndag aften og splatter ud på sofaen og småsover ved siden af én. De går man lidt glip af med stole. Jeg har selv sofa, mens min bror har stole. Kh. Birgitte

    Reply

    • Linda
      10. november 2021 @ 15:37

      Det er faktisk et super input, Birgitte, tak for det. For lige nu synes jeg, at sofaen er lidt skør. Når jeg har gæster, sidder vi jo nærmest som høns på en pind og kigger samme vej. Men jeg kan godt se, hvad du mener. Den er lige skrevet bag øret.

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.