Skip to content

6 Comments

  1. Kirstine
    2. februar 2020 @ 07:06

    Hæhæ, nej der findes nok ikke en kuvert til løbehjul. Jeg har engang skullet sende et barnevognsstel til Ålborg “forsvarligt indpakket”. Tror nok min far fortrød han havde inviteret sig selv til kaffe lige den dag …

    Reply

    • Linda
      4. februar 2020 @ 18:02

      Ej, men.. hvordan pakker man sådan et dyr “forsvarligt” ind?? Det kan vel nærmest ikke flås fra hinanden?!

      Reply

  2. Henriette
    2. februar 2020 @ 07:48

    Sidste år havde jeg en reklamation på et snowboard. Der ville butikken (i Østrig!) have kalorius retur, så de selv kunne besigtige skaden.
    Det blev noget med virkelig, virkelig meget boblefolie og pakketape. Samt en masse før billeder!
    Sendte i øvrigt med UPS, da det var langt billigere end PostNord. Blot et lille tip til andre, der skal sende virkeligt uhandy ting på langfart.

    Reply

    • Linda
      4. februar 2020 @ 18:02

      Det må stadig have kostet på den forkerte side af en million. Shit.

      Reply

  3. Camilla
    2. februar 2020 @ 08:16

    Fragtede engang er beton-ur hjem med toget fra Aalborg til Sønderjylland, for derefter at opdage, at det ikke virkede. Skrev til firmaet, der fik posten/gls til at afhente uret på min arbejdsplads, reparerede og returnerede. Det er virkelig god stil!

    Reply

    • Linda
      4. februar 2020 @ 18:04

      Og det understøtter virkelig tesen om, at god kundeservice betaler sig, ikke? For prøv at tænke på, hvor ofte man anbefaler firmaet, hvor servicen var above and beyond – og hvor længe man husker dem, der var idioter.

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.