Skip to content

2 Comments

  1. Marina / cand.mor
    13. september 2016 @ 06:14

    Jeg har haft flere fag på ASB (det gamle Handelshøjskolen i Aarhus), hvor der var tolke til stede. Ud over at I var fantastisk fascinerede til sidde og falde i staver over, når nationaløkonomien ikke lige trak, så er jeg dybt imponeret over, hvad I kan, og hvor vigtige I er, for uden jer – (ofte) ingen uddannelse til de unge.

    Reply

  2. Linda
    17. september 2016 @ 18:27

    Og uden de døve, der søgte ind på uddannelserne, fik jeg ikke lov at gøre, hvad jeg elsker at gøre. Det er så utrolig fint, når en situation giver udbytte for alle involverede parter.

    Og hvem ved – måske har vi siddet til de samme forelæsninger, for jeg har været fast tolk på ASB af flere omgange:)

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.