Skip to content

4 Comments

  1. Anette
    2. februar 2018 @ 20:21

    God fest
    Nyd din fri aften fra børn

    Reply

    • Linda
      4. februar 2018 @ 19:31

      Tak <3

      Reply

  2. Pernille
    3. februar 2018 @ 13:05

    Vi venter spændt på en update om hvordan bylivet udspillede sig anno 2018!

    Reply

    • Linda
      4. februar 2018 @ 19:31

      Haha – jeg kan stadig være bekendt at bevæge mig ud i offentligheden, og det var virkelig sjovt og hyggeligt. Det kaldte afgjort på et encore!

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.