Skip to content

6 Comments

  1. Anonym
    21. maj 2009 @ 03:35

    Du siger bare til! Så skal jeg nok udstyre dig med gadgets, der gør dig i stand til at Live-Video-Blogge, samt implementere det på din blog!

    Det store spørgsmål er så, om du virkeligt synes det er en god idé? 😉

    Vh Claus

    P.S. Tak for sidst! Spændene køretur må man sige!

    Reply

  2. Anne O'Manne
    21. maj 2009 @ 06:51

    Jeg har en mistanke om, at de der freaks tror, vi er med i deres forening.
    Altså, hvordan kan de tro det? Det fatter jeg simpelthen ikke.

    Reply

  3. Stine
    21. maj 2009 @ 10:21

    Uh Linda – det kunne blive en grimmer aften. Count me in!

    Reply

  4. Pernille
    21. maj 2009 @ 16:13

    Øhhh … synes du det er freaket? Jeg er helt hægtet af; er det hans måde at cykle på, eller det faktum at han henvender sig til dig? Jeg er dybt mystificeret, måske fordi jeg er billist??

    Reply

  5. Linda
    22. maj 2009 @ 07:32

    Claus: Det ville være en stor hjælp. Uden at kende de andres tekniske formåen, tror jeg godt, at vi kunne have brug for en hånd. Ps: Godt at I fandt hjem uden GPS!

    Anne: Jeg er også rystet! I min grudvold! Hans Christian!! Jeg går op og lægger mig!

    Stine: Vi gør det altså. Sgu.

    Pernille: Nu kender jeg ikke så meget til do’s and don’ts indenfor bilkørsel, men kunne du finde på at dytte af en anden bilist, bede ham om at rulle vinduet ned for så at fortælle ham, hvor langt du har kørt? Hvis nej: There you go. Hvis jeg: Nevermind:)

    Reply

  6. Bitter Blog
    22. maj 2009 @ 08:24

    Måske forpassede du en oplagt dating mulighed?

    Jeg har i hvert fald et tydeligt mentalt billede af dig stående i crocs i et nedlagt landsteds have blandt utallige bilvrag.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.