22 maj 2009 Jan Krabbe – den her går ud til dig: Linda Uncategorized 7 Fra mit køkkenvindue har jeg udsigt til Den Rådne Zombiehund.Er jeg den eneste, der synes, at den er mega, mega uhyggelig??
22. maj 2009 @ 10:36
Den er da totalt uhyggelig og ser temmelig forpint ud. Man skulle måske overveje at tilkalde WSPA??
22. maj 2009 @ 10:43
Ew, og så den der gigantiske ryg-brod, som med sikkerhed bruges til at suge blod fra blondiner.
Klamt!
22. maj 2009 @ 14:16
Tror HELT klart Tina synes den er sød 😀 Men vi kan godt happy-slappe den i aften…
Gitte
22. maj 2009 @ 20:57
Den hund er fandme ikke HALVT så creepy som dig og psyko-Gitte når I forvandler jer til Grudge og laver mega-uhyggelige lyde!
I er TARVELIGE, NÅ!
*smiley-der-næsten-ikke-turde-sætte-sig-ind-i-sin-bil-fordi-den-var-sikker-på-at-der-sad-en-zombie-på-førersædet*
23. maj 2009 @ 06:12
Den ligner noget fra Den Uendelige Historie, der bare er blevet spiddet. Adder.
23. maj 2009 @ 06:29
hold da helt KÆFT den er GRIM! og sikken et udtryk for dårlig smag!!!
– Mette
23. maj 2009 @ 13:48
hvor kan man købe sådan en?
det er da en “must have”!