Skip to content

10 Comments

  1. Anonym
    23. maj 2009 @ 05:52

    Kære Linda! du spørger “Ville det hjælpe at give mig selv lov til at være lidt grim i stedet for hele tiden at forsøge at løse alting optimalt, mens jeg prøver være den bedste version af mig selv?”.. JA jeg tror, det er det, der muligvis skal til.. tror vi alle kender den og sådan som jeg kender dig – selvom jeg ikke er en af dem, der er tættest på dig – så tror jeg, du er utrolig hård ved dig selv og forlanger utroligt meget af dig selv…
    – Mette
    ps op med humøret
    pps nå så det var DET, der var galt i torsdags!

    Reply

  2. Anonym
    23. maj 2009 @ 11:16

    mit gæt er: PMS! Så bare rolig om et par dage er alting bedre igen, hvis ikke, så køb din ynglingsscokolade, virker bedre end lykkepiller:)
    Knus Sus

    Reply

  3. Suzy Q
    23. maj 2009 @ 11:26

    Om to dage indser du: PMS

    Du gør det hver måned, mand! 😀

    Reply

  4. Anne O'Manne
    23. maj 2009 @ 12:18

    Man kan også have det ganske almindeligt råddent, uden det behøver at være pms.
    Nogle gange hober tingene sig op, og man kan ikke lige finde den der ventil, der får det hele lukket ud på én gang.

    Sig til, hvis du har brug for ører (ja, altså mine, ikk’).

    Reply

  5. K
    23. maj 2009 @ 14:25

    Ih øv sgu!! De dage er bare de værste. Rykker gerne ud med Filuris, lang ører og store kram hvis du trænger.
    – og smiler også gerne med dig når det hele er lidt på afstand. Det er det vi kan for hinanden jo!!

    Reply

  6. Pernille
    23. maj 2009 @ 14:42

    Måske er det dit ægte jeg der titter frem. Hvad hvis du i virkeligheden bare er en grundsur kælling og skal lære at stå ved det??

    😉

    Reply

  7. www.samlingsbanken.wordpress.com
    23. maj 2009 @ 15:12

    30 års krise, 30 års schmrise. I så fald er min seks år for tidligt på den. Jeg er også grundgal på vigtige ting i mit liv, men det er helt konkrete grunde til. Har planer om at tage fat i det. Snarest. Note to self: gro nosser.

    Reply

  8. Linda
    23. maj 2009 @ 18:06

    Mette: I know, I know.. Jeg skal prøve. Og tak:)

    Sus: Chokolade hjælper mod ALTING! Hver gang!

    SQ: Er det ikke rart, at der er noget her i livet, man kan regne med? Mig, der brænder sammen hver 28. dag, f.eks? Men når det er sagt, så er det desværre ikke hele forklaringen denne gang.

    Anne/K: I er skidego’e, og jeg har tænkt mig at holde jer op på det.

    Pernille: Det var dog en deprimerende tanke! 🙂

    Infot: Hvis du får lavet en plan, der holder, så er jeg villig til at betale en klækkelig sum for en kopi? Og de der nosser: Kan man evt. bare låne dem af en anden?

    Reply

  9. Anonym
    24. maj 2009 @ 06:36

    Ja jeg ved, det er betydeligt nemmere sagt end gjort! : – )
    – Mette

    Reply

  10. Suzy Q
    30. maj 2009 @ 07:40

    Ja.. jeg blir også sådan engang i mellem og jeg har ikke haft PMS i seks år, så det ER ikke hele forklaringen 🙂

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.