Skip to content

2 Comments

  1. Lene
    28. juli 2007 @ 16:16

    Der er jo basis for mange kopper kaffe i det her fremragende indlæg. Jeg STÅR op i sofaen og klapper i hænderne.

    Nu er jeg jo en af dem, du ringede op for at undersøge holdningen til gravid-utroskab (Kan en gravid ikke også være utro?), og jeg mener ikke at det er straf nok med afrevne arme. Har du set James Bond i Casino Royale? Der hvor han sidder i stolen uden sæde? …
    Jeg har lige slået efter i Karnow, den uofficielle edition: Straffen er i øvrigt forlænget og forstærket, hvis forbryderen er stereo-utro eller gentaget utro.

    Well… Det er en gave, at der er nogen der rækker ud og hiver en i sikkerhed. Altid. Også selvom anledningen ikke er utroskab, men bare almindelig hverdags-panik. Og det er meget lettere at gribe redningskransen, hvis den der kaster den også er gledet på glat sten eller fem. Det gør det lissom lidt mindre pinligt.

    Vi takker og nejer, Baronesse.

    Reply

  2. Lene
    30. juli 2007 @ 10:31

    HOV! Kommer man altid til at ligne en hval med elefantben, når man er gravid?
    For så er sagen afgjort. Ingen børn til mig. Så voksen bliver jeg aldrig!

    http://leneluna.blogspot.com/2007/07/voksen-angst.html

    Jeg har dage nok, hvor jeg føler mig som my little pony. Jeg behøver ikke 9 måneder som hvalfisk for at ende med slapt maveskind efter at have pisket rundt i smertehav i 100 timer. Hvad blev der af “alle gravide kvinder har en utroligt smuk indre glød” og “Det er den mest tilfredsstillende fornemmelse at være gravid”?
    Er der nogen, derude, der kan fortælle, hvordan det virkelig er?

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.