Skip to content

1 Comment

  1. Leander
    27. juli 2007 @ 12:10

    Er helt bag dig, synd at en mand bliver offer for andres utilstrækkelighed. En tour-ledelse der har fortrudt, at han ikke blev udelukket fra starten og derfor har modarbejdet ham hele vejen, en fransk presse, hvilken det kommer bag på, at MR kan vinde og derfor gør alt for at mistænkeliggøre ham og sidst, men ikke mindst, en middelmådig dansk sentasionspresse (jep, tv2, Ekstra Bladet og BT) som efterhånden dækker alle sportsbegivenheder som var det Robinson Eksbitionen eller Big Brother…
    Når disse ting er sagt, har MR dog begået nogle fodfejl at format, hvilket man ikke må indenfor prof. idræt i dag. Det ville have været fair nok, at udelukket ham fra starten. Men når man nu lader ham stille op, må man også lade ham fuldføre.

    Hilsen
    Jørgen Leth (og kokkens datter…)

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.