Skip to content

5 Comments

  1. Lene
    14. november 2007 @ 16:32

    Hold nu KÆFT, hvor er det sjovt skrevet. Du skriver fantastisk, Baronesse.

    Utrolig lettelse at vide, at jeg ikke er den eneste med krøllet stifindergen.
    Sidder pt i København. I Sydhavnen. Og har absolut ikke skyggen af anelse om, hvor søerne er, eller om der er langt til Frederiksberg.

    Reply

  2. Lene
    14. november 2007 @ 16:34

    Stod engang af toget på en station, prajede en taxa og belavede mig på at komme for sent til møde. 15 meter efter betalte jeg, steg ud og var fremme.

    Reply

  3. Jette
    14. november 2007 @ 18:40

    Kan man bestille Abildgren lommetørklæder med balsam til at tage de trillende tårer? Endnu et klask på lår indlæg – tak!

    Reply

  4. Mikkel F
    15. november 2007 @ 14:41

    Hvis du nu var blevet siddende i toget…..bare en station mere. Som jeg husker de kongelige danske statsbaners jernbanenet så hedder stationen EFTER Langå nemlig Randers. Men kære søster – jeg har en plan der kan hjælpe dig….

    Reply

  5. Anonym
    7. februar 2010 @ 20:46

    If you suffer from hair loss, hair implants may be one way to help you.
    [url=http://www.hair-restoration-surgery.com/]hair surgery[/url]

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.