Skip to content

2 Comments

  1. K
    19. april 2008 @ 07:20

    Ja – finde hinandens sandeheder gør vi vist næppe!! Måske lidt det samme som dem der er gode til at sige “Jeg ved præcis hvordan du har det” – mest i situationer hvor man bare vil lyttes til og trøstes – eller skælde ud og høres.
    – vist også sjældendt nogen ved præcist hvordan andre har det ikk??
    Mon ikke det er sådan noget “jeg har bare det største behov for at vise hvor helt igennem perfekt jeg er”

    Reply

  2. Anonym
    24. januar 2011 @ 19:02

    Do you people have a facebook fan page? I looked for one on twitter but could not discover one, I would really like to become a fan!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.