Skip to content

4 Comments

  1. K
    17. april 2008 @ 22:16

    Arghh… Så det ikke – havde ellers virkelig planlagt tv-tid til mig der – men sådan blev det ikke lige… Blir det genudsendt mon??

    Reply

  2. Tina Sofie
    18. april 2008 @ 06:17

    *smiley-der-rækker-hånden-op

    Reply

  3. Lene
    18. april 2008 @ 13:08

    Ikk mig. Jeg blev bare gal i skralden, da hende pædagogen sagde: Det er professionelt omsorgssvigt. Forældrene, Anni ihvertfald, må have hørt under forsorgen i mange år.
    Undskyld min mangel på politisk korrekthed, men psykisk udviklingshæmmede skal ikke have lov til at have børn. Punktum! Skrækkelige konsekvenser…

    Reply

  4. Anonym
    19. april 2008 @ 12:48

    du kan gå ind på http://www.tv2.dk under programmer, gratis gensyn og se udsendelsen. susanne

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.