Ja, så er du virkelig blevet voksen! Hvordan har du det egentlig med det? For jeg er egentlig meget glad for at jeg ikke mestrer det endnu, og stadig fedter rundt med det….
Hmmm… mener bestemt der må være andre kriterier for det?? Lærer det aldrig altså!! Kan til gengæld lave krylle sammen tricket op til flere gange i træk – UDEN – at gå fuldstændig lodret amok… Gælder det ikke lidt i voksenrækken??? :o)
Jeg arbejder med dét der verdamte ‘madfilm’ hver dag – og kan stadig ikke få det helt til at makke ret. . 🙂 . . . Gudskelov, tænker jeg. For så er jeg nok ik’ helt voksen, endnu.
28. november 2008 @ 10:39
Ja, så er du virkelig blevet voksen!
Hvordan har du det egentlig med det?
For jeg er egentlig meget glad for at jeg ikke mestrer det endnu, og stadig fedter rundt med det….
28. november 2008 @ 13:12
Hmmm… mener bestemt der må være andre kriterier for det?? Lærer det aldrig altså!! Kan til gengæld lave krylle sammen tricket op til flere gange i træk – UDEN – at gå fuldstændig lodret amok…
Gælder det ikke lidt i voksenrækken??? :o)
28. november 2008 @ 19:59
Ja, jeg er heller ikke voksen endnu, hvis det er kriteriet! Får det aldrig til at virke..
29. november 2008 @ 16:52
Dyyyyyygtii… (morakker)
30. november 2008 @ 08:57
Jeg arbejder med dét der verdamte ‘madfilm’ hver dag – og kan stadig ikke få det helt til at makke ret. . 🙂 . . . Gudskelov, tænker jeg. For så er jeg nok ik’ helt voksen, endnu.