Skip to content

2 Comments

  1. Belle Blues
    28. november 2008 @ 19:58

    Tak for et godt indlæg. Jeg har det meget på samme måde, men jeg skal altid minde mig selv om det. Det der med at se det positive kommer ikke altid af sig selv, desværre. Men jeg tror bestemt, at man vælger at være glad. Man skal ikke vente på, at lykken kommer dumpende af sig selv. 🙂

    Reply

  2. Linda
    29. november 2008 @ 22:54

    Tak for de pæne ord. De betyder mere end du tror:)

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.