Skip to content

7 Comments

  1. Mikala
    1. januar 2021 @ 01:09

    Kære Linda.
    Hvis jeg en dag kommer i nærheden af Esbjerg, så vil jeg SÅ gerne drikke en kop kaffe med dig.
    Du er sej og inspirerende og jeg elsker at læse din blog, der flytter mig og har den ekstremt sjældne feature at kommentarsporet er lige så lærerigt som selve bloggen.
    Alt godt i 2021 ønsker jeg dig og dine kære ❤️

    Reply

    • Linda
      2. januar 2021 @ 17:08

      Jeg er altid klar til kaffe, så du giver bare lyd <3

      Rigtig godt nytår til dig, Mikala.

      Reply

  2. tbs
    1. januar 2021 @ 01:12

    Rigtig glædelig Nytår!! Jeg håber kortene for 2021 viser noget i retning af “ro”, “tilfredshed” og “stabilt” 🙂

    Reply

    • Linda
      2. januar 2021 @ 17:07

      Der var gode kort til os, Tine! Lad os fejre det med kage og et ægte kram snart <3

      Reply

      • tbs
        2. januar 2021 @ 19:18

        JA TAK <3

        Reply

  3. Anne Grethe
    1. januar 2021 @ 10:46

    Godt Nytår til dig og dine kære ❤️
    Altid dejligt og lærerigt at følge fin blok 😊

    Reply

    • Linda
      2. januar 2021 @ 17:06

      Tusind tak, Anne Grethe. Rigtig godt nytår til dig og dine også.

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.