Skip to content

5 Comments

  1. Mor-monsteret fra Skøre liv
    12. januar 2016 @ 18:45

    Hvor vildt!! Jeg har aldrig – så vidt vides – hørt om andre end mig selv, som har været helt forliebt i David, for det har jeg været. Startende med hans rolle i Labyrinth, hvor han var en grum troldmand. Men SÅÅÅ smuk. Virkelig. En lille smule vampyragtig. Jeg havde i den grad mit aller første crush på den mand (han blev et kort øjeblik truet af Patrick Swayze, men kun for en lille stund (nobody puts baby in a corner…)). Jeg har aldrig turdet fortælle mine veninder, at David var min foretrukne. Suk. Føler mig faktisk en lille smule utro overfor min mand lige nu. Suk igen. Rest in peace. Tak fordi jeg nu har en ånds- eller lidelsesfælle!

    Reply

  2. Eva Andersen
    12. januar 2016 @ 19:26

    Du beskriver lige præcis, hvordan jeg har det med Bowie. Tak!

    Reply

  3. Anonym
    12. januar 2016 @ 22:28

    Meget smukt skrevet.
    Jeg er meget enig.
    De sendte engang et portræt af ham på tv, hvor han viste sig som en gentleman, ydmyg og meget, meget begavet.
    Stærk og MEGET tiltrækkende person.
    Jeg er heller ikke fan – men blev altså også både overrasket og lidt ked, da jeg hørte om hans død i går morges.
    Hilsner fra Nina

    Reply

  4. Mie
    14. januar 2016 @ 09:05

    Jeg har det som dig: ikke hard core-fan, men stor beundrer. Synes din beskrivelse af Bowie er så fin, og var overrasket over, hvor trist hans død egentlig gjorde mig…

    Reply

  5. Snudelpuss
    14. januar 2016 @ 09:35

    Hvis ikke jeg elskede din blog før (det gjorde jeg), så gør jeg det nu (endnu mere). Så meget på kornet. Jeg er heller ikke hardcore fan eller har været med hele vejen i Bowies karriere. Hvilket heller ikke ville være muligt, da jeg selv kun daterer nogenlunde tilbage til The Thin White Duke æraen. Men, Bowie betyder ENORMT meget for mig i dag og har gjort det i de sidste par år. Han er sgu den vildeste kunstner og helt ekstremt inspirerende. Jeg har set den turnerende udstilling om hans karriere to gange, og han er (var, men hans arbejde er der jo stadig) så sindssygt inspirerende. Og evigt forandrende. Og altså, sexiness og appeal går i platform shoes. SÅ vildt fed overskriden af alle traditionelle normer for køn og udtryk af køn. Nå, men jeg GRÆD i mandags. Over Bowie og over min spritnye skilsmisse – og jeg VED bare, at hans musik kommer til at hjælpe mig videre. Turn and face the strange.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.