Skip to content

25 Comments

  1. Fru Z
    15. marts 2019 @ 19:40

    Jeg har lavet en aftale med min svigermor om at hun skal blive 100 år og være helt klar i pæren, lige til det sidste. Jeg fatter nemlig også hat af SKAT og kan blive helt hidsig af at kigge på de der felter fulde af tal jeg ikke forstår. Og min svigermor ved hvad de betyder og hvorfor & hun griner ikke hånligt & synes også det er tarveligt. Altså, på mine vegne. Og lige præcis den der med mindre fradrag når man betaler af, det er jo en nederen fælde…

    Reply

    • Linda
      15. marts 2019 @ 20:59

      Jeg ville ønske, det gav mening for mig, men det er salmevers. Jeg forstår det, hun forklarede mig idag, men der skal ikke ændres meget, før jeg er helt sat af igen. Det er frustrerende.

      Reply

  2. Mette
    15. marts 2019 @ 20:53

    Fine værelser!
    Hvilken parfume var det? Har selv haft meget svært ved at finde en, der passede til mig efter et par børn. Næsen var ændret – et eller andet var ihvertfald ændret…

    Reply

    • Linda
      15. marts 2019 @ 20:57

      Marc Jacobs Pear. Ej, men… Alt ændrer duft på mig, så det er sjældent, at jeg finder noget, der stadig dufter godt på mig efter et par timer. Men fordi det her er sådan en sommer-ting, som ikke dufter så stærkt, laver de den kun i stor (fordi de tænker, man skal bruge rigeligt, tænker jeg?), og prisen er selvfølgelig derefter😖

      Reply

      • Mette
        17. marts 2019 @ 17:24

        Kun idag er der 30% på nicehair. Ikke for at lokke…
        Spurgte egentlig af samme grund som de andre, men kan også se det fra din side. Bare vid at det er billigt for den kvalitet du leverer 😊

        Reply

        • Linda
          17. marts 2019 @ 19:39

          Åh, det er godt, jeg først ser den besked nu. (Og vi ved jo, at nethandel ikke er muligt om aftenen…)

          Og jeg bliver simpelthen så taknemmelig og rørt over jeres generøse tilbud, for det kommer sådan et fint sted fra. Så selvom jeg takker nej til gaven, så tager jeg med glæde imod jeres gestus <3

          Reply

  3. Anne
    15. marts 2019 @ 21:37

    Og vil du så vide at Matas lige nu har 20% rabat eller vil du hellere bare glæde dig til fødselsdag / jul…?😬

    Reply

    • Linda
      15. marts 2019 @ 21:48

      You are killing me here…😩🔫

      Reply

      • Anne
        16. marts 2019 @ 11:49

        Sorry….! 🙈
        Jeg tænkte også med det samme på en Linda-donation som nedenfor. Og det altså uden at det på nogen måde lyder som et please-giv-mig-den opslag fra din side. Men mere for at give lidt igen

        Reply

        • Linda
          16. marts 2019 @ 19:36

          Det er simpelthen sådan en fin tanke, og det gør mig varm helt ind i sjælen, at der sidder mennesker som dig og Line derude, som så fint og respektfuldt tilbyder en hånd i ryggen. Så tak, tak, TAK for tanken!! <3

          Egentlig skrev jeg punktet på, fordi jeg pludselig kom til at tænke over, at det ofte lyder som om, jeg synes det nærmest er en leg at spare, og at jeg bare lige gjorde dette eller hint, og så var alting nemt og sjovt og uden afsavn. Og det er jo ikke rigtigt. Engang imellem bliver jeg nærmest barnligt sur på mig selv over at have bragt mig i en situation, hvor jeg ikke kan hive 400 ud af foret, fordi jeg har lyst, og det var det, jeg synes, den her situation så fint illustrerede.

          I er de bedste <3

          Kh

          Linda

          Reply

  4. Line
    15. marts 2019 @ 22:59

    Må man gerne give dig den parfume i gave?

    Reply

    • Linda
      15. marts 2019 @ 23:03

      Du er det sødeste menneske i verden for at spørge – KÆMPE love på dig❤️ – men nej tak. For så kommer jeg til at blive helt utrolig selvbevidst i forhold til om noget jeg skriver kan tolkes som en “ønskeseddel”. Jeg håber sådan, at det giver mening, for bare det at du tænker tanken gør mig oprigtig rørt❤️❤️❤️

      Reply

      • Line
        16. marts 2019 @ 15:47

        Det giver fuldkommen mening! Det ville bare være en måde at kunne give lidt igen, som nævnt ovenfor. Vi betaler jo gladeligt for avisabonnement osv., og der læser jeg slet ikke det hele, hvorimod jeg får alle ord og ofte mange kommentarer med hos dig, og føler mig (mere eller mindre) beriget hver gang 🙂

        Reply

        • Linda
          16. marts 2019 @ 19:39

          Det bliver jeg simpelthen så glad for at høre:-D

          Reply

  5. Kirstine
    16. marts 2019 @ 19:22

    Nuj, hvor er det nogle fine værelser!

    Reply

    • Linda
      16. marts 2019 @ 19:40

      Tusind tak for det! Jeg er også selv godt tilfreds med resultatet, og synes, vi har ramt den rigtige blanding af selvbestemmelse og mor-defineret funktionaltet:)

      Reply

  6. Astrid
    16. marts 2019 @ 20:57

    Virkelig fine værelser, du har fået lavet – og utroligt pænt ryddet op! 😁

    Reply

    • Linda
      16. marts 2019 @ 20:58

      Gjorde rent og råbte: “Ingen rører sig, før jeg har taget billeder!!”😄

      Reply

      • Astrid
        17. marts 2019 @ 12:34

        😂 Jeg tænkte nok, at det var sådan noget!

        Reply

  7. Jannie
    16. marts 2019 @ 22:50

    Ha ha Linda. Du er sgu da for sjov ( ingen rør sig før….)

    Enig i at vi betaler for aviser og her på din blog, bliver jeg klogere, udfordret, underholdes jeg og griner samtidig med at jeg ligger på sofaen og suger til mig.

    Reply

    • Linda
      17. marts 2019 @ 19:40

      Når det er sådan, du har det, bliver jeg ekstra glad for, at du har lyst til at smide en kommentar:)

      Reply

  8. Iben
    17. marts 2019 @ 18:35

    Hvis jeg boede i nærheden, ville jeg komme forbi og hjælpe dig med det der skat. Jeg synes det er ret sjovt og sparer bevidst op hos skat, fordi det altid er rart med en lille ekstra sjat til foråret.

    Reply

    • Linda
      17. marts 2019 @ 19:36

      Du må være SYGT populær i omgangskredsen! 😀

      Reply

  9. Lea
    17. marts 2019 @ 21:26

    ej, tag dog imod den parfume. Tænk på hvor glade i låget folk bliver af at give en gave, der virkelig giver glæde. Og hver gang du bruger den kan du tænke på dine søde læsere 🙂 tænkte også på selv at købe den til dig både for, som de andre siger, at give lidt igen for den virkeligt gode blog, men også fordi det bare er så fedt at give folk en gave de virkelig, virkelig bliver glade for. Nåede det ikke før jeg så at flere andre stod i kø.

    Reply

    • Linda
      19. marts 2019 @ 19:46

      ❤️❤️❤️

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.