Skip to content

11 Comments

  1. Birgitte B
    25. juni 2018 @ 07:21

    Vi købte dørflagstænger til mine forældres sølvbryllup og de holder stadig (de har snart 42 års bryllupsdag). Det fede er også, at vi andre kan låne dem til fejringer. Kh. Birgitte

    Reply

    • Linda
      26. juni 2018 @ 20:29

      Dele-økonomi-elementet passer som fod i hose her. Jeg tror også, at mange her på vejen ville blive glade for at kunne låne <3

      Reply

  2. Britt
    25. juni 2018 @ 07:22

    Vi bruger stofflag på pinde, og det er altså ingen sag at få dem tørre igen efter en omgang regn eller sne. De kan bruges både inde og ude, og ungerne har dem med når der skal flages for et eller andet. Fordelen er, at de ikke tager noget plads overhovedet, i modsætning til en dørflagstang. Vi har 4 stykker, og de “ældste” har vi haft i 8 år, og de er lige fine at se på. Så jeg slår altså et slag for stofflag!

    Reply

    • Linda
      26. juni 2018 @ 20:28

      Jeg synes bare, det er et forstemmende syn at kigge ud på 6 dyngvåde flag, der hænger med mulen og drypper på jorden, og når jeg nu er så heldig at have en handy far og et skur med plads, tror jeg, at jeg går med luksusmodellen her:)

      Reply

  3. Ditte
    25. juni 2018 @ 08:01

    Først tak for nogle gode M2018 indlæg, det er virkelig god inspiration.
    Mht flagstænger, så ønskede jeg mig også en i fødselsdagsgave, da min datter var ca 1 1/2 år gammel. Jeg havde fået ideen, at markere hendes højde på flagstangen, hvert år på hendes fødselsdag. Nu kommer lillesøster snart til verden, og jeg vil ønske mig endnu en. Så har vi udstyret klar til fødselsdagene, og de kan arve hver deres flagstang, når de engang er store nok til det. Praktisk og en hyggelig på samme tid😊

    Reply

    • TBS
      25. juni 2018 @ 15:18

      Det er en hyggelig idé (og så slipper dørkarmen haha)

      Reply

      • Linda
        26. juni 2018 @ 20:24

        Den elsker jeg virkelig også <3

        Reply

    • Linda
      26. juni 2018 @ 20:27

      Som jeg lige skrev til Tine, så er jeg helt vild med den idé. Det er godt nok en fin tanke, at de får det med sig, i stedet for, at man er nødt til at forevige højderne på billeder, fordi karme bliver malet over. Jeg kommer til at kopiere det tiltag i samme sekund, jeg får de flagstænger <3

      Reply

  4. line2001
    25. juni 2018 @ 11:34

    Tak for de mange gode indlæg, efterfølgende er jeg kommet i gang med, at bruge de poser til løs frugt i badeværelses spanden, det er jo perfekt.
    Vi har også ryddet op, og i stedet for at smide serviet samlingen ud, så bruges de nu (i skøn uorden) når vi dækker bord. Alt det gamle brevpapir (fra mig og min søsters ungdom), bliver nu brugt til indkøbssedler.
    Og så har jeg lige haft en bod i et loppemarked, og solgt for 3100 kr, som vi ikke brugte derhjemme.

    Reply

    • Linda
      26. juni 2018 @ 20:25

      Hvor er det bare fedt at høre, at inspirationen kravler ud af skærmen og ind i konkrete hjem! Tak for dén kommentar <3

      Reply

  5. Jytte
    9. juli 2018 @ 12:55

    I Norge er vi stor-forbrugere af balkonflag (altså, vi køber dem kun en gang!) Måske forhandles de også i DK?. https://www.clasohlson.com/no/Balkongflagg/34-7203?gclid=EAIaIQobChMIi5XZ4PqR3AIVheAYCh0eKgaLEAQYAiABEgLLofD_BwE

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.