Skip to content

5 Comments

  1. A + K = ♥
    21. maj 2017 @ 10:21

    Nogle gange, skal der ikke meget til, at minderne flyver – hurra for hverdagstaknemmelighed, og god Anton-hyggetur <3

    – A

    Reply

  2. Lene Bang
    21. maj 2017 @ 10:32

    Nu glæder jeg mig ekstra meget til min togtur til Aalborg, når jeg skal være censor. Tak for de fine mindebilleder 🙂

    Reply

  3. Mie Christensen
    21. maj 2017 @ 19:00

    Åh Linda, hvor er det smukt skrevet.

    Reply

  4. Line Jacobsen
    23. maj 2017 @ 10:33

    Pyh, der fik du alle mine tårer helt frem i øjenvipperne. Min datter på 21 flytter hjemmefra om 2 minutter (= en måned) og jeg ved bare, at det bliver stort og fantastisk og jeg vil bare kramme hende og passe på hende mens hun flyver ud i verden.

    Reply

  5. Tina Nymann
    28. maj 2017 @ 12:44

    Hvor smukt skrevet – rørende og vedrørende:-)

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.