Skip to content

12 Comments

  1. [hadla]
    26. november 2013 @ 20:13

    Seriøst – det så ikke sådan ud vel?? Da du fik din bil??
    Respekt!

    Reply

  2. Frk. Smed
    26. november 2013 @ 20:18

    Tillykke med din nye bil. Lækkert at sælgeren også var rar. Det gør oplevelsen meget bedre.
    De fleste kvinder er meget snedige om at få gennemtrumfet deres vilje.

    Reply

  3. Onkel Anne
    26. november 2013 @ 20:35

    yearh! Tillykke, det er skønt med en ny bil.

    Reply

  4. Stine
    26. november 2013 @ 21:34

    Real pics or it didn't happen!
    (Tillykke fra en Citroën-ejer til en anden:-))

    Reply

  5. Birgitte B
    27. november 2013 @ 09:36

    Tillykke med bilen. Jeg har også haft Salg&Service på Handelsskolen. Shit jeg er gammel!

    Reply

  6. Prophecy
    27. november 2013 @ 09:45

    Jeg havde også det der salg og service og lige præcis på biler, var koden at reklamere/smoothe når handlen VAR i hus og efter. For en glad bilkøber er en trofast bilkøber = penge i banken fremefter. At jeg så selv er endt som bilsælger hører ikke historien til. Tillykke med den nye bil!

    Reply

  7. Prophecy
    27. november 2013 @ 10:08

    Jeg havde også det der salg og service. Jeg husker at specielt på biler var den gyldne regel at reklamere og smoothe EFTER handlen var indgået. En glad bilkøber er en loyal bilkøber. Han er Smoothe din Citron mand

    Reply

  8. Louise
    27. november 2013 @ 16:22

    Tillykke med din nye bil.. Jeg husker også stadig at jeg fik den bedste service hos Ciroën i Esbjerg da jeg købte min første bil hos dem for 5 år siden.. 🙂

    Reply

  9. The Blogless Sister
    27. november 2013 @ 18:54

    Dét er der stil over 🙂

    Reply

  10. Bivser
    29. november 2013 @ 14:19

    Tillykke med din nye dyt 😀

    Reply

  11. Cecilie
    2. december 2013 @ 15:13

    Haha, hvor awesome!
    (derudover – fortæller I mig at S&S ikke længere er et fag?)

    Reply

  12. Jytte
    2. december 2013 @ 19:58

    LOVE IT!! Jeg kommer aldrig til at få chancen til det der, for jeg er gift med en der ALDRIG ville lade mig komme i nærheden af at bestemme noget ved et bilkøb. Til gengæld hentede jeg den og var dermed den første til at køre den, noget jeg måtte rapportere direkte om via telefon. Du er heldig!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.