Undskyld Hella.
Tror måske, at jeg har set for meget amerikansk valgtv. Og at korrekturlæseren på min indre ordbog enten er ligeglad med politisk korrekte termer eller er på ferie. Afstedkom i hvert fald et langt, tavst øjeblik, da der i går på mit job blev sagt: “Vi har taget en lærer med” og jeg hørte – og tolkede – “Vi har taget en neger med.”
For satan, altså.
5. november 2008 @ 15:08
Thi-hi…*smiley-med-tøsefnis*
5. november 2008 @ 17:05
“Så snakker vi ikke neger om det”
5. november 2008 @ 19:47
Var det samme sted som “Nigger-Jay” nogen gange kigger forbi??? :o)
6. november 2008 @ 08:21
*looool* 🙂