Skip to content

3 Comments

  1. Karina
    1. januar 2008 @ 19:39

    Hey…
    Fint nyt look 🙂
    Hørte du dronningens tale igår?? Hun sagde “og nu skal vi sige farvel til 2006!!!” Tekstningen forsøgte at skjule fejlen ved at skrive 2007 – men hun sagde det, 2006!!
    Det an hun altså godt glemme ikk?? Vi gør det sgu ikke igen – det der med 2007. Nu har vi taget hul på 2008 (med manér hos dig lyder det til) og der bliver vi, for nogen har aftalt det blir godt 🙂
    Tænk hun sagde det…

    Reply

  2. Linda
    1. januar 2008 @ 20:48

    Ja, den var godt nok slem, den der! Og nice try med tekstning, men vi hørte det, ja vi gjorde. Og jeg er bag dig. Ingen ommere her. 2008 er kommet for at blive.

    Reply

  3. Linda 2
    2. januar 2008 @ 07:49

    Super flot nyt design. Allerede tegn på kreative og positive forandringer i det nye år. 2008 skal nok blive et fantastisk år, Linda – det lover jeg!

    Godt nytår søde!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.