Skip to content

1 Comment

  1. S
    13. februar 2009 @ 10:04

    Jeg tager ind imellem, i videnskabens navn, og sætter min egen mand under mikroskopet. Jeg sætter mig på en stol 10 cm fra ham og kigger ham afsøgende ind i øjnene.
    -“Du SIGER at du vil gøre noget ved det?”
    – “Ja.”
    – “Hvorfor. Gør. Du. Det. Så. Ikke.?”
    – * indsæt vandfald af selvmedlidenhed og undskyldninger og undvigemanøvre *

    Videre i videnskabens navn:
    – “Er det virkelig værre at gøre noget ved det, end at blive konfronteret af mig om det hver anden måned?”
    – “Nej.”

    -“Og du ved godt, at det ikke GÅR VÆK? Og du er klar over, at jeg ikke glemmer det eller holder op med at konfrontere dig?”

    – “Ja”.

    – “Og du bryder dig ikke om de her konfrontationer?”
    – “Nej”.

    Men han gør det ikke.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.