Skip to content

1 Comment

  1. Claus Jessen
    6. november 2007 @ 16:54

    Tjaa… Det giver jo ikke umiddelbart nogen mening… men så alligevel 😮

    For mange mennesker genereres selvværd ikke af dem selv. Det genereres af, at de får at vide af andre, at de er gode til det de gør!

    Og dét… er jo et klasseeksempel på DÅRLIGT selvværd, ikke?

    Vi spejler os vel alle i andre mennesker, for at definere om vi er dårlige, normale, eller supergode.
    Men er man supergod og omgiver sig med ligeså supergode mennesker, så vil resultatet vel komme tilbage som værende: almindelig?

    Hvis man er almindelig i forhold til omgangskredsen, så udebliver den positive feedback, og så må den jo søges andre steder. Hvor trist det så end er, at nogen har brug for den slags selvbekræftene rygklapperi:-(

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.