Skip to content

21 Comments

  1. Unknown
    27. januar 2016 @ 18:42

    Godt kæmpet! Og tillykke med sejren.
    Anton er et heldigt barn, at have dig som mor.

    Reply

  2. Mette
    27. januar 2016 @ 18:45

    Sådan Linda !! Dejlig Update knus Mette

    Reply

  3. Mette
    27. januar 2016 @ 18:46

    Skøn Update Linda! Stort tillykke med det knus Mette

    Reply

  4. Hvid
    27. januar 2016 @ 18:46

    Sådan! Hvor er du skide-sej.
    Min skoleleder-mor siger at det er sådan noget der vil give ham selvtillid på den lange bane. Tillykke med det.

    Reply

  5. Karina Viki
    27. januar 2016 @ 19:06

    Sejr !

    Reply

  6. www.skøreliv.dk
    27. januar 2016 @ 19:36

    Ja, hvad er det dog de skal nå, de kære små; de kan tidsnok komme ud i den alt for virkelige verden!
    Tillykke med sejren!

    Reply

  7. Stine
    27. januar 2016 @ 19:37

    Du er en dygtig, modig og sej mor. Tillykke til Frida og Anton med dig.

    Reply

  8. Heidi Kjeldgaard
    27. januar 2016 @ 19:39

    Hvor dejligt for ham…og dig. Så er der ro på, på den front

    Reply

  9. Mie
    27. januar 2016 @ 19:44

    Sådan!

    Reply

  10. Cille
    27. januar 2016 @ 19:46

    SÅDAN. Tillykke med sejren for jeres liv. Det er bare skønt at høre.

    Reply

  11. Øglemor
    27. januar 2016 @ 19:56

    Sådan! Tillykke med sejren!

    Reply

  12. Eva Andersen
    27. januar 2016 @ 21:17

    Godt for Anton og dig..

    Reply

  13. Anonym
    28. januar 2016 @ 05:31

    Simpelthen SÅ skøn en lille sætning at vågne op til. Stort tillykke 🙂

    /Kristina.

    Reply

  14. Karin
    28. januar 2016 @ 06:23

    Dejligt at høre. Jeg glædes på dine vegne over at systemet stadig magter at tage individuelle hensyn selv om du har måttet kæmpe for det. Jeg håber også dine børn har fået det bedre.

    Reply

  15. Julie
    28. januar 2016 @ 08:07

    Godt kæmpet, Linda. Du er simpelthen så inspirerende og utroligt sej.

    Reply

  16. Berit
    28. januar 2016 @ 09:47

    Åhhh tillykke! Man fornemmer at det er en stor lettelse for dig. Fantastisk.

    Reply

  17. Karina
    28. januar 2016 @ 15:49

    Hvor er det GODT. Tillykke, tillykke med den skønne nyhed. 🙂

    Reply

  18. Anonym
    29. januar 2016 @ 11:57

    Hvor dejligt. Godt kæmpet

    Reply

  19. Anonym
    31. januar 2016 @ 18:44

    Fantastisk nyhed for dig og særligt Anton 🙂
    S. Veje

    Reply

  20. Rikke
    8. februar 2016 @ 11:30

    sådan, tillykke 🙂

    hilsen Rikke
    http://www.rikkes-planet.dk

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.