Skip to content

1 Comment

  1. Pjuske
    28. juli 2008 @ 08:00

    Haha, jeg kan kun sige, at jeg er fuldstændig enig.. Pillerne er der, pillerne hjælper, pillerne skyldes ned!! Forstår heller ikke dem, der siger, “nej jeg tager aldrig piller for mine tømmermænd, jeg har jo selv sørget for at skabe dem..” Ja, og nu kan du sørge for at de også forsvinder.. Nej okay, må jeg så få din pille også?!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.