Skip to content

6 Comments

  1. Lotte
    3. juni 2023 @ 18:20

    OH MY GOD ja – hvad man ikke vil være bekendt at spørge om. Jeg sælger meget sjældent ting længere fordi jeg IKKE magter at blive bedt om at måle indersøm på bukser til 15kr eller skulle svare på om den (brugte men fuldt funktionelle) 3-gears-mountainbike jeg havde sat til 150kr mon havde ridser. Jeg gentager et hundrede halvtreds kroner. Ja – gu fan*** har den ridser. Og den koster derfor 150kr! Folk er idioter.

    Reply

    • Linda
      10. juni 2023 @ 20:52

      Det er så vildt, mand. Jeg blev engang spurgt om en helt ny hættetrøje fra Peak Performance, jeg havde sat til salg til 100 kr. “hvad slags lilla” den var. Altså.. den.. lilla slags..?

      Christ.

      Reply

  2. Tilde
    7. juni 2023 @ 06:23

    Det er så godt, det med at shortse bukserne. Lidt for små og hullede bukser bliver søde shorts.

    Reply

    • Linda
      10. juni 2023 @ 20:52

      Og de er dejligt bløde fra starten <3

      Reply

  3. Mia
    7. juni 2023 @ 09:26

    Skål – den champagne var dig virkelig vel undt!

    Reply

    • Linda
      10. juni 2023 @ 20:52

      Den smagte helt fantastisk <3

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.