Skip to content

16 Comments

  1. Ida
    14. oktober 2022 @ 18:13

    Hvordan håndterer du truslen om atomkrig? Og hvor tit læser du nyheder?

    Reply

  2. M.
    15. oktober 2022 @ 07:25

    Jeg er nysgerrig på, om du vil dele nogle af de mest sjove og vanvittige oplevelser du har haft som tolk? Du nævnte at der var engang du havde nægtet at tolke det, der blev sagt – og så blev jeg nysgerrig 🙂

    Reply

  3. AstridS
    15. oktober 2022 @ 08:08

    Dater du? Kan sagtens forstå, hvis den her del af dit liv ikke rammer bloggen, så fuld forståelse, hvis du ikke har lyst til at besvare spørgsmålet ❤️

    Reply

  4. Lone
    15. oktober 2022 @ 09:04

    Jeg har to nysgerrige spørgsmål:

    Jeg er en trofast læser, men meget ustabil kommentator. Hvordan er det for dig med hhv dem, der kommenterer ret ofte, de helt løse forbipasserende, og alle os der er sporadiske eller meget sjældne i kommentarfeltet? Hvis det var en fællestråd på Messenger, ville jeg have smidt mig selv ud 😉

    Derudover: jeg synes du er både diskret og altid holder bolden på egen bane, men alligevel tænker jeg når du skriver om fx konflikter/mindre med mennesker i dit netværk, osv,, så tænker jeg at jeg aldrig ville skrive om det, fordi jeg er for konfliktsky. Men jeg sætter pris på det her, fordi tonen er ordentlig og det er genkendeligt for mange, jeg snapper bare efter vejret over dit vovemod!

    Reply

  5. Lise
    15. oktober 2022 @ 09:28

    På et tidspunkt fortalte du om udfordringer med børnenes spisevaner. Har du lyst til st følge lidt op på det?

    Reply

  6. Tabita
    15. oktober 2022 @ 10:08

    Spørgsmål:
    1. Du skrev engang at du savnede Aarhus – hvordan er dit forhold til Esbjerg i dag?

    Har du en drøm om at skrive flere bøger? Jeg kunne godt lide “Vi er bare selv”.

    Reply

  7. Maja
    15. oktober 2022 @ 12:02

    Jeg vil virkelig gerne vide, hvad det var du nægtede at oversætte – hvis det kun er sket en gang på 21 år må det være ret markant? Jeg er totalt nysgerrig 🙂

    Reply

  8. Paulsen
    15. oktober 2022 @ 12:33

    Et hurtigt sparetip herfra i tillæg til et tidligere indlæg.
    Mit internet gik ned forleden og jeg var derfor for en sjælden gangs skyld inde på udbyderens side og kunne se, at de nu udbød hurtigere internet til 20 kr mindre/måneden på min adresse. Et hurtigt opkald og nu er mit internet hurtigere og ca 10% billigere. Småpenge, jeg ved det, men mange bække små..
    Så jeg ringede til min udbyder af mobilabonnement. Det gør jeg faktisk regelmæssigt og efterhånden er det en munter affære, fordi de er meget flinke, men når de ser min regning, forklarer de, at man altså ikke kan få det billigere. Så griner vi lidt ad det, de forsøger mersalg uden held og jeg beder om at få Netflix oveni mit abonnement med tjenester og vi griner lidt mere. Sidstnævnte vil koste mig mere end 200 kr oveni, så det er en dårlig deal.
    Jeg betaler pt 109 kr/mdr for et abonnement til 199 (tjenesterne kommer separat oveni). Det kan meget mere end mit behov, men de to nedgraderinger er desværre under. Jeg prøver igen om et halvt år 😆

    Jeg er også nysgerrig på delen med dating? Mest det praktiske i det og tanker omkring det. Jeg er selv skilt med 7-7 aftale og det der med at se en ny er jo helt håbløst ift før børn. Jeg har set interessante mænd på Tinder, men opgivet på forhånd, da de havde 7-7 aftale modsat af mig.
    Og du har jo naturligvis børnene hele tiden.

    Reply

  9. Enpersons
    15. oktober 2022 @ 14:44

    Hvorfor er du så awesome? 😍😍

    Reply

  10. Jannie
    15. oktober 2022 @ 17:15

    Hvordan får du energien til at lave, undersøge og skrive alt du gør ? ☺️

    Reply

    • Katrine
      16. oktober 2022 @ 20:16

      Det kunne jeg virkelig også godt tænke mig at vide😊 Jeg giver næsten op på forhånd, hvis jeg bare skal forstå mit mobilabonnement🙈

      Reply

  11. Jytte Seligmann
    15. oktober 2022 @ 18:34

    Jeg læste et sted den gode begrundelse for hvorfor du ikke skriver hvor serier du anbefaler, sendes. Men kender du appen PlayPilot? He kan du slå serien op og se hvor den pt sendes.

    Reply

  12. Karen
    16. oktober 2022 @ 07:03

    Har du nogensinde haft en kæreste du havde lyst til at få børn med? Efter en weekend med begge voksne bræksyge og to pylrede børn der kravler på væggene er jeg fuld af intens beundring og imponerethed over alle alene forældre 🤯

    Reply

  13. Gitte
    16. oktober 2022 @ 10:38

    Jeg har ofte tænkt på dette, og hvis det er for personligt, så springer du selvfølgelig bare over. Jeg kan huske du skrev meget om din veninde Lene, som desværre gik bort alt for tidligt. Har du fundet en 9lads til sorgen over tabet af hende? Har du stadig kontakt til hendes familie? Jeg mistede selv en veninde, og tænker ofte på
    hende og savner stadig det der skulle have været ❤️Men med årene har jeg fundet en plads til sorgen.

    Reply

  14. Lisbet
    17. oktober 2022 @ 13:15

    Jeg vil bare sige, at det glæder jeg til at læse 🙂 – og at jeg også forsøgte at gætte, hvad der mon var blevet sagt den ene tolkegang

    Reply

  15. Karen
    17. oktober 2022 @ 16:15

    Jeg kan huske du skrev om Lene da hun døde. Jeg mistede min søster sidste år og sorgen er stadig tung, samtidig med at min egen dødsangst er eksploderet. Det er svært at finde ud af at skulle leve videre uden hende. Jeg ville være taknemmelig hvis du ville skrive lidt om hvordan du har “taget Lene med dig” videre i dit liv, og hvordan du håndterer dødsangst (hvis det er noget du har været ramt af).

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.