Skip to content

6 Comments

  1. VenterpaavinBlog
    15. januar 2022 @ 09:38

    Fedt tip med lysene – det videregiver jeg lige i venne/familie-flokken👏🏻❣️

    Reply

    • Linda
      15. januar 2022 @ 19:43

      Ja, ikke? Jeg synes godt nok også, det er smart.

      Reply

  2. Birgitte B
    17. januar 2022 @ 11:55

    Mht. pålæg, så kan jeg anbefale at tage skinke pakker som nogle af de 10 stk og fryse dem ned. De kan bruges i både hjemmelavet toast, pizza og pizzasnegle og i en reste-pasta-ret. Leverpostej fryser vi ofte også, hvis der er for meget. De rester er gode til søndags smørrebrød, hvor vi kan varme postejen. Så synes jeg det er knap så meget påvirket af frysning. Bh. Birgitte B

    Reply

    • Linda
      19. januar 2022 @ 11:53

      SUPER gode ideer, Birgitte. Det vil jeg klart huske, for det ER sgu billigt, og det ville give mening at gøre brug af fra tid til anden. Tak.

      Reply

  3. Trine
    18. januar 2022 @ 11:31

    Haha – troede lige ved første øjekast at det var dine forældre du havde sendt videre og de levede det ville liv i Sønderjylland 😉

    Reply

    • Linda
      19. januar 2022 @ 11:51

      Det kunne det faktisk sagtens have været! De er GODE til at være pensionister, mine forældre:-D

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.